منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


وِرهووِن نگران چالش بعدی نیست: :بین من و لُنت فاصله بزرگی است"

ریکو وِرهووِن: "تورنومنت خوبی بود.لذت بردم.فکر می کردم اندرسون مبارزه خوبی در برابر اسماعیل انجام دهد.در پایان فکرم این بود که چرا نمی توانی همانند راند اول امتیاز جمع کنی و حرکت کنی؟خُب او برای این دسته وزنی کوچک است و حدود 105 کیلوگرم وزن دارد".

گلوری: جعفر ویلنیس برای رسیدن به فینال باید از سد فایتر جوان روسی کیریل کورنیلوف عبور می کرد.

ریکو وِرهووِن: "جعفر در برابر حریف روس.مبارزه زیبا و سختی بود.او می خواست حریف روسش را بگیرد که نمی توانست ولی در نهایت موفق شد پیروز شود".

ریکو وِرهووِن: "جعفر در برابر اسماعیل...مبارزه نزدیکی بود.از نظر من حداقل باید یک راند اضافه برگزار می شد یا اینکه جعفر به عنوان فرد پیروز اعلام می شد.اما خُب نظر داوران متفاوت بود".

گلوری: ریکو در کنار رینگ ویلنیس را راهنمایی و تشویق می کرد.آنها با هم تمرینات زیادی داشتند و حریف تمرینی یکدیگر در هلند می باشند و دوستی خوبی دارند.

ریکو وِرهووِن: "نه مسئله ای برایم نیست.همانطور که گفتم،در پایان من برایش بهترین ها را آرزو دارم اما برای خودم کمی بیشتر.من برای او مکان دوم این دسته وزنی را آرزومندم زیرا او شایسته این جایگاه است.او فایتر فوق العاده ای است.او دوست و حریف تمرینی فوق العاده ای است".

ریکو وِرهووِن: "او نشان داد که دل و جرأت زیادی دارد.من قبل از مبارزه به او گفتم،دل و جرأتت را نشان بده و می توانی برنده شوی.فکر می کنم او این کار را کرد.مخصوصاً در سه دقیقه آخر.به نظر من باید یک راند اضافه برگزار می شد و او برنده بود.اما داوران نگاه متفاوتی داشتند".

گلوری: وِرهوون و لُنت یک بار در سال 2009 با هم مبارزه داشتند که در آن مبارزه اسماعیل لُنت موفق شد با امتیاز بر وِرهووِن پیروز شود که البته این مربوط به سال ها پیش است.او از عملکرد لُنت تحت تاثیر نبود و اعتقاد داشت فاصله زیادی بین او و حریف بعدی اش است.اسماعیل لُنت قدرت زیادی دارد اما این باعث نگرانی قهرمان نیست.

ریکو وِرهووِن: "او راه طولانی در پیش دارد.فکر می کنم بین من و لُنت تفاوت بزرگی است.او ضربات مشت محکمی می زند ولی در پایان شما باید ضربات موثری بزنید.من بسیار قابل انعطاف هستم.برنامه ریزی و حرکتم خوب است پس او باید به دنبال من باشد و آن ضربات مشت بزرگش را روانه من کند.

و اما صحبت های ریکو درباره بدر هاری

ریکو ورهوون: "امیدوارم این مبارزه اتفاق بیافتد.چیزی که مردم فراموش کردند و می گویند که من از او دعوت کردم.اما حدود شش ماه یا یک سال پیش او لیستی از مبارزات آینده اش منتشر کرد که نام من هم در بین آنان بود.پس چه کسی از چه کسی دعوت کرده؟

ریکو وِرهوون: "سوالی که از من کردند این بود:آیا دوست داری با بدر مبارزه کنی؟گفتم:البته.من با هر کسی مبارزه می کنم.من قهرمانم.من روی قله هستم.سپس گفتند:دوربین موجود است.خُب انجام بده.من هم گفتم:هِی بَدر.اگر یک مبارزه می خواهی تا دورانت را به بهترین شکل به پایان برسانی،پس باید با بهترین نفر رو در رو شوی!و آن من هستم.این تمام چیزی است که گفته شد".

ریکو وِرهوون: "بسیار خوب....شاید من چیزهای دیگری هم گفته باشم.آنها گفتند که این یک چالش خوبی است و من گفتم بله چالش خوبی است.اما نه برای من.من سه سال است در اوج این ورزش هستم و او پنج سالی است که از سطح بالای ورزش دور است.گاهی است گاهی نیست.برای من سطح او بالا نیست".

او در ادامه درباره چند حریف گذشته بدر گفت.

ریکو وِرهوون: "ضابیط صمدوف شخص کوچکی است حدود 95 کیلو وزن دارد.ایگناشوف ده سالی است که اعلام بازنشستگی کرده بود و برای به دست آوردن پول آمده بود.لُنت هم چاق بود.چندین سال بود که مبارزه نکرده بود.خُب ما درباره چه چیزی حرف می زنیم؟فایترهای سطح بالا؟آنها از نظر اسم خوب هستند ولی سطح بالا نیستند.از نظر من اگر شما فایتر سطح بالایی باشید با فایترهای نُخبه مبارزه می کنید،نه با افرادی مثل صمدوف یا لنت که سه سالی مبارزه نکرده بود".

مایک پَسنییر مربی بدر هاری قبلاً درباره مکان برگزاری این مبارزه صحبت کرده بود.از چچن و یا خود مراکش به عنوان مکانهایی که علاقه دارند میزبان این مبارزه باشند صحبت شده است.البته اگر شرایط این مبارزه مهیا شود.

ورهووِن در جواب مایک پَسنییر که گفته بود ریکو در مراکش مبارزه نخواهد کرد گفت:

ریکو وِرهوون: "من نگران این نیستم که مبارزه کجا باشد.اگر پیشنهاد خوب باشد،و تمامی درخواست ها انجام شود،من نگران نخواهم بود.حتی اگر روی کره ماه باشد".

اما در پایان این نکته را نباید فراموش کرد که چون ریکو وِرهووِن با GLORY قرارداد اختصاصی بسته بدون اجازه آنها نمی تواند در هیچ مبارزه ای شرکت کند.

 منبع 1

منبع 2


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: دو شنبه 6 ارديبهشت 1395برچسب:مصاحبه,ریکو ورهوون,بدر هاری,اسماعیل لنت,GLORY,2016, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com